Keskustan syke vai lande?

Raksaa & Fiksaa -podcast: Jakso 9

Kaupallinen yhteistyö Gustavsberg Oy
Julkaistu 10.10.2023Päivitetty 14.12.2023
Raksaa ja Fiksaa jakson bannerit 1200x630 Nata ja Jussi

Natan vieraaksi studiolle saapuu Jussi Ridanpää, joka on suomalaisille tuttu pitkän linjan radiojuontaja.

Ollako vai eikö olla kaupungissa? Siinäpä vasta kysymys, johon etsitään vastauksia uusimmassa jaksossa!

Tälläkään kertaa podcast-hostimme Nata Salmela ei joudu olemaan yksin studiossa, sillä vieraakseen hän saa radiojuontajan Jussi Ridanpään, jonka kanssa pohditaan, millaista on muuttaa Helsingin keskustasta maalle – Ridanpään kohdalla Espooseen.

Ridanpää kertoo, miltä elämä on maistunut ja miten se on muuttunut Espooseen muuton myötä. Lisäksi hän paljastaa, minkälaisia remontteja hän on uudessa kodissaan tehnyt ja mitä hänellä on tehtävälistalla (vinkki! Grillaaminen liittyy vahvasti tähän).

-Kaikkien materiaalien tulee olla kierrätettäviä ja niiden tulee säästää rahaa, energiaa ja vettä. Olemme yksi ensimmäisistä valmistajista Pohjoismaissa, joiden saniteettiposliinista ja hanoista on laadittu kansainvälinen EPD-järjestelmän mukainen ympäristöseloste. Jenni Luomala, markkinointipäällikkö, Gustavsberg.

Toinen vieras on jakson kaupallinen yhteistyökumppani Gustavsbergin markkinointipäällikkö Jenni Luomala, jonka kanssa Salmela syventyy kylpyhuoneiden maailmaan ja tämänhetkisiin kylpyhuonetrendeihin ja -innovaatioihin. He puhuvat myös siitä, miten kylpyhuoneen remontti nostaa kodin arvoa ja mitä tulevaisuuden kylpyhuoneista löytyy.

Ajatonta ja kestävää muotoilua

Gustavsberg on ruotsalainen kylpyhuonekalustevalmistaja, jolla on kunnioitettavan pitkä historia aina 1800-luvun alkupuolelta asti. Heidän valmistamansa tuotteet tunnetaan ympäri maailman kestävyydestään, korkeasta laadusta ja ajattomasta muotoilusta. Gustavsbergin missio on luoda kylpyhuoneista paikkoja, joissa voi nauttia arjen pienistä hetkistä yhdistämällä esteettisyyden ja toimivuuden.

Studiossa vieraili myös jakson kaupallisen yhteistyökumppanin Gustavsbergin markkinointipäällikkö Jenni Luomala.
Studiossa vieraili myös jakson kaupallisen yhteistyökumppanin Gustavsbergin markkinointipäällikkö Jenni Luomala.

Kylpyhuoneet ovat kasvattaneet kokoaan vuosien aikana, ja viime aikoina selvä trendi on ollut luoda kodista oma spa-alue, joka toimii rauhoittumisen paikkana arjen keskellä. -Värien rohkea käyttö on ollut nouseva trendi, ja me tarjoammekin vaihtoehtoja värien ystäville. Musta, kromi, messinki ja erilaiset värisävyt kylpyhuonekalusteissa ovat tätä päivää. Viime aikoina erityisesti vihreä, tummansininen ja persikka ovat olleet suosittuja värejä, Luomala kertoo. Hän on myös huomannut, että Euroopasta on saapunut Suomen kylpyhuoneisiin 1970-luvun henki.

Ekologisuus on tärkeä arvo Gustavsbergilla, ja he pyrkivät huomioimaan sen kaikessa aina valmistuksesta suunnitteluun. -Kaikkien materiaalien tulee olla kierrätettyjä ja niiden tulee säästää rahaa, energiaa ja vettä. Olemme yksi ensimmäisistä valmistajista Pohjoismaissa, joiden saniteettiposliinista ja hanoista on laadittu kansainvälinen EPD-järjestelmän mukainen ympäristöseloste, Luomala summaa.

Klikkaa kuuntelemaan

Kuuntele siis Raksaa & Fiksaa -podcastia ja ota haltuun kaikki vinkit oman remonttisi toteuttamiseen. Sukella myös Gustavsbergin sivuille ja ammenna inspiraatiota kylpyhuonetrendeistä tai suunnittele itsellesi unelmien kylpyhuone!

Ei muuta kuin korvanapit korvaan ja lähde mukaan remonttiseikkailuun! Raksaa & Fiksaa -podcastin ensimmäinen tuotantokausi on kokonaan kuunneltavissa Spotify -palvelussa.

Gustavsberg Oy